[linux] Skutocne riesenia pre office

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 26 00:23:08 CEST 2001

Ahoj,
> StarOffice - (OpenOffice) pouzivam a ten kto aspon trosku vedel robit v
> M$Worde tak s tym nemal ziadny problem s prechodom. Prikladov mam v
> okoli viac. Jedine co som menil bol default adresar na ukladanie suborou
> a kedze SuSE dalo svoj lokalizacny balicek pre v. 5.2 pod GPL tak som ju
> stiahol a rozbehal to. KDE office je zatial na serioznu pracu
> nepouzitelny. StarOffice ma obcas problem importnut macro-docky ale to
> sa mi stalo jeden krat . Inak to bezi skoro dokonale.

pouzil si ale uz OpenOffice (teda ten free) alebo StarOffice (binary
only s restriktivnou licenciou)?

Inak, len pre vasu info, akurat som cital press-release na Koffice
1.1beta3, stahujem to. Hovoria, ze uz to vobec nepada a tak, chcem
vyskusat Slovencinu, ak to ma niekto chut vyskusat, bolo by fajn porobit
bugreporty. Oproti 1.0 Koffice to vraj bude stabilny raj :). Uvidime.

 Juraj.