[linux] SMC1211TX alebo 8139too

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Úterý Červen 26 09:55:00 CEST 2001

Ahoj,

On Mon, Jun 25, 2001 at 11:10:31PM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> Zaskrtol si aj ostatne options pri module 8139too ? Ak ano, tak ich
> odznac, mne to blbo, ked som mal oznacene
> [*] Use PIO instead of MMIO
> [*] Support for automatic channel equalization
> [*] Support for older RTL-8129/8130 boards

Mne to blbne aj s aj bez. Ak zapnem to "Use PIO ...",
tak mi padne system pri natiahnuti modulu, alebo inicializacii eth.
Stihne ale vypisat aspon registre.

> Inak ak kupujete nejake Taiwan karty s chipom rtl8139, tak najlepsie
> skusenosti mame so seriou rtl8139B vyrobca Man-Li a na tom druhom svabe
> su pismena PF, karta je v prevedeni jedna led-ka, takychto kariem moze byt
> v masine az 6 (doska QDI Advance 9) a znasaju sa celkom dobre.
> Varujem pre chipom rtl8139C je to totalny odpad, ani len 2 taketo karty
> nemohli byt v jednej masine.

Nuz ja tu mam karty od SMC, ktore nemaju 8139 cipy, ale su s nimi
kompatibilne. Mam cipy:
  EM5030B1 a EM5030C.
Oba tuhnu.

Momentalne som aplikovat patch od Alana Coxa 2.4.5-ac9.
S tym to zatial bezi OK. :-) Konecne.
On tam ma downgradovany ovladac pre 8139too.
Miesto verzie 0.9.17 je tam 0.9.15c.
Alan asi fakt vie, co robi. :-)

			Caute.
					SAL