[linux] OT: Otvorene formaty

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 26 20:17:36 CEST 2001

On Tue, 26 Jun 2001, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> docbook vie (aspon exportovat) aj koffice (kword). ALe neviem, ci sa
> rozumieme. Co myslis tym graficky tool? Tree zobrazenie alebo co?

Pozri si to na www.conglomerate.org, nieco presne takeho by som
potreboval, proste kolaboration tool, v ktorom maka cela firma a su v tom
vsetky udaje, ktore sa daju exportovat do viacerych foriem ...
Nema to sice uchvatnu grafiku a zrovna jednoduchym ovladanim nevynika, ale
viem si predstavit, ze ukecam sekretarku aby v tom robila..., alebo ukecam
sefa a sekretarka to dostane pisomne prikazom ;-)
Je to free, je to modularne, klient-server, maju dostatocny
bezpecnostny model, takze uz len pripisat modul editor do javy a je to
maximalne prenositelne...

>     Juraj.

PSIkappa