[linux] koffice-1.1beta3

Středa Červen 27 16:48:16 CEST 2001

Dňa 26. jún 2001 o 19:28, Juraj Bednar napísal(a):

> tabulky, farby, ramceky -> pohodka

co sa tyka importu doc dokumentov je to naozaj velmi dobre. v pripade ze
xfont server ma pristup k true type fontom z windoze tak ich kword vie
dokonca pouzivat, takze aj odkazy na fonty pasuju a nekonvertuju sa.
vystup je teda takmer uplne rovnaky ako z wrdu..

> HTML a docbook apod., uz som hovoril. Ak sa pytas, ci to vie MS Word
> exportovat tak to neviem, asi nie a je mi to uplne jedno. Chcem sa
> zbavit MS, tak vonkoncom nemam chut exportovat nieco do proprietarneho
> formatu. RTF a Html kazdy MS vec vie precitat, absolutne neriesim.

export do HTML nie je zdaleka slavny.. takisto import, takze jurajov
optimizmus bol asi predcasny este teraz. konvertovat rtf je tak isto
velky problem, pretoze podla udajov v cvs je to dost nedokoncene (rtf
filter).

v kazdom pripade na tretiu bety ma koffice zodpovedajuce vlastnosti a je
preco sa tesit na finalnu verziu. bude to paradna kancelarska aplikacia.

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk