[linux] Vytvorenie root particie

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Středa Červen 27 12:29:42 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001 peter.biely na nup.sk wrote:

> Mam podobny problem.
> Na disku /dev/hdb je root . Disk /dev/hda  su data. Lilo je samozrejme na
> hda.
> hda som vymenil za vecsi maxtor  20GB .
> Nabootoval som z diskety (pretoze system bol vzdy na hdb) a spustil som
> lilo.Cim sa vytvoril boot na hda.
> Mam rovnaky obrazok pri starte "Li" !
> Nie je to velkostou disku?
> Teraz to funguje na disketu a hda mam normalne primontovany a pouzivam ho.
> Malo by to predsa fungovat aj z disku.
> Moze mi to niekto vysvetlit?

Niekedy (starsie dosky vs. nove disky) sa vyskytuje problem s bios
parametrami.
Pouziva sa niekedy (napr. s SCSI diskami) nastavenie bios parametrov v
lilo.conf (vid man lilo.conf):
   disk=/dev/hda
       bios=0x80
    disk=/dev/hdb