[linux] Vyriesenie: Vytvorenie root particie

vrabelp na decef.elf.stuba.sk vrabelp na decef.elf.stuba.sk
Středa Červen 27 12:55:01 CEST 2001

> Mam takyto problem:
> Mam dva disky, jeden 2gb na /dev/hda a druhy 40gb /dev/hdb. Na druhom
> disku som vytvoril diskovy oddiel(/dev/hdb1) a nahral som tam cely root z
> prveho disku. Teraz potrebujem nejako nahrat lilo do /dev/hdb tak, aby so
> po vymene diskov (druhy 40gb pojde na /dev/hda) bootovalo z neho. Skusal
> som v lilo.conf zmenit vsetky odkazy na /dev/hda na /dev/hdb a
> nainstalovat lilo do /dev/hdb cez lilo -b /dev/hdb ale nedostanie sa do
> ruhej stage (vypise iba 'LI'). Dik

Zdravim

Nakoniec som to vyriesil takto:
40gb hard som dal na /dev/hda a nabootoval som z instalacnych cdciek (Mdk
8.0). Zvolil som update a preklikal som sa ku instalacii bootloadera a ako
iste tusite, tu som len troska poklikal a bolo to :) Sice neviem, ako ho
tam on dostal ale je po probleme.

  Kybu