[linux] FM801 a zadni repro

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Červen 28 21:15:52 CEST 2001

--- Jan Povolny <povolnyj na panelak-net.cz> wrote:
> Dobry den,
>
> doufam, ze pisu spravne na pana Jaroslava Soltyse.

ano

> Mam zvukovku s cipem FM801 a ALSU z Mandrake 8

ja som mal mandake 7.x, subory su na www.jard.host.sk.
pozrite rozdiely oproti alse a mozete ich
naimplementovat do svojej verzie. inac pan Kysela
(mail nanho sa da najst niekde v alsackych zdrojakoch)
uz na tom pracuje, posledna alsa (nejaka beta, asi 4?
nie som si celkom isty...) to vcelku podporuje ale
zase je zblbana detekcia sekundarneho ac97kodeku.
takze ak vyhodite detekciu sekundarneho kodeku malo by
to fungovat. (aspon u mna to islo bez problemov, ale
pan Kysela ma iny hardware a unho bola ta detekcia
potrebna. inac mam 4kanalovu mediaforte a existuju aj
6kanalove, takze mozno tie ac97 kodeky je potrebne na
inom hw ako je moj.)

s pozdravom

jaro soltys

> (0.5.10 tusim) a nehraji mi
> zadni dva reproduktory. Z vaseho prispevku v
> konferenci linux.sk jsem
> pochopil, ze jste problem uspesne debugoval a
> vyresil.
>
> Prosim o zaslani zmen, ktere je treba provest ve
> zdrojaku ALSY, zkusim si pak
> stahnout, zmenit a prekompilovat.
>
> Predem dik

niet zac