[linux] loadlin root=c:\linux.img

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Červen 29 14:07:10 CEST 2001

Zdravim

Chcel by som sa opytat, ci by ste mi niekto nevedeli poradit s
nasledujucou situaciou:
Mam staru 386 s 8 MB RAM a 500 MB diskom. Potrebujem tam mat na celom
disku FAT16, ale chcel by som si tam dat aj linux (cisto iba prikazovy
riadok a nejake nastroje, urcite nie X). Ako najlepsie sa mi zdalo
urobit to tak, ze vytvorim nejaky 200 MB subor (napriklad c:\linux.img),
ten narofmatujem na ext2 a z neho urobit korenovy adresar.
Vedel by som to urobit tak, ako to ma napr. brutalware, ze najprv vsetko
dam do RAMky a potom cez mount -o loop namontujem linux.img kamsi a
potom donho urobim chroot. Neviem vsak, ako potom uvolnit RAMku, aby mi
tam uz nestrasil ten povodny filesystem.
Tusim ze niekde som aj videl linux, ktory sa instaluje presne takymto
sposobom (do suboru), ale nic viac o nom neviem.
Neporadite mi niekto, ako to mam cele vyriesit?

Diky.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.