[linux] loadlin root=c:\linux.img

Martin Domany domany na uniba.sk
Pátek Červen 29 15:52:19 CEST 2001

> Mam staru 386 s 8 MB RAM a 500 MB diskom. Potrebujem tam mat na celom
> disku FAT16, ale chcel by som si tam dat aj linux (cisto iba prikazovy
Zvazil si aj UMSDOS filesystem? Ten je podla mna urceny prave na take veci -
ked potrebujes bezat linux so vsetkymi pravami nad FAT.
Problem je akurat to, ze je cca 3x pomalsi ako ext2.
Ziskavas ale vyhodu spolocneho diskoveho priestoru, teda co zmazes v
linuxe, objavi sa v DOSe.

Slackware sa da tusim nainstalovat rovno na UMSDOS, keby si chcel
jednoduchsie riesenie, existuje monkey-linux, ten je ale uz dost stary a
tusim nebol dost dlho updatovany.

		Martin Domany

 RNDr. Martin Domany
  spravca siete UK
Univerzita Komenskeho

email: domany na uniba.sk
tel.:  (07) 602 95 473
fax:   (07) 654 12 305
adresa:  Vypoctove Centrum UK, FMFI UK, Mlynska Dolina, 842 48 Bratislava