[linux] X v mdk 7.2

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Červen 29 21:20:46 CEST 2001

--- Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk> wrote:
> Zdravim
>
> Prave som nainstaloval Mandrake 7.2, ale mam s tym
> nejake problemy.
> Konkretne ide o X - KDE. Ked ma vykreslit nejaku

aka verzia X ? kamos pouzival iksi 3.x.y a fachalo to.
so stvrokovou verziou to ale neskusal.

> suvislu farebnu plochu
> (napr. pozadie, vyrenderovat nejaku stranku v
> browseri), alebo aj len
> tak nahodne, tak miesto danej farby nakresli
> vselijaky bordel. Neviem to
> lepsie popisat. Predstavte si to ako nejaky noise
> efekt, ale taky, ze to
> povodne pod tym nie je vidiet. Takto mi zrusi aj
> obrazky na webe (ine
> som este neskusal).
> Vsetko ostatne sa tvari, ze je OK.
> Este na com to mam? Celeron 333 MHz, grafika je
> 3DLabs Permedia2 16 MB,
mne to fachalo dobre s vantou a s3savage, najskor to
bude tou kartou. Ak ta permedia beha cez akcelerovany
server, mozno by pomohlo nahradit ho xf86_svga 3.3.6.
(ak xf86_svga podporuje permediu)