[linux] loadlin root=c:\linux.img

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Sobota Červen 30 01:25:32 CEST 2001

Neviem ako to bude chodit, najme na takom pomalom stroji. Tak som to mal
urobene na notebooku (pentium 133, 32MB, disk 810MB relativne pomaly)
a bolo to silne pomale, aj ked s commandlinom sa dalo robit celkom
obstojne. Ale na 386 si to neviem predstavit. Ale zase ak to skusis
a napises uz si to budem vediet predstavit :).

> Vedel by som to urobit tak, ako to ma napr. brutalware, ze
> najprv vsetko
> dam do RAMky a potom cez mount -o loop namontujem linux.img kamsi a
> potom donho urobim chroot. Neviem vsak, ako potom uvolnit
> RAMku, aby mi
> tam uz nestrasil ten povodny filesystem.

Hm, neviem povedat ci to ide. Teraz ma napada taka vec ze vymazat obsah toho
ramdisku a pouzivat ho ako swap (teda urobit v tom ramdisku subor ktory by
sa
pouzival ako swap). Nie je to ideal, ale mozno by to nebolo prilis pomale.

> Tusim ze niekde som aj videl linux, ktory sa instaluje presne takymto
> sposobom (do suboru), ale nic viac o nom neviem.

Myslim ze redhat 6.2 take vedel, a predpokladam ze aj novsie redhaty.

Ja som si urobil ten velky subor rucne na normalnej linuxovej masine,
namountoval som ho a rucne (rpmkom a shell skriptom) som nainstaloval do
neho
redhat z CD. Potom som ho pretiahol cez paralelny kabel na ten notebook.

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm