[linux] Dual DNS

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Březen 1 15:40:17 CET 2001

Zdravim,
potreboval by som rozbehat na jednom stroji DNS pre internet aj intranet
(intranet adresy 192.168). V knihe Velky pruvodce protokoly TCP/IP a
systemem DNS sa tato konfiguracia popisuje ako Dual DNS. V tej knihe sa
popisuje ze na port 53 zavesis tzv. DNS proxy a potom sa spustia dva
procesy named na rozlicnych portoch. DNS proxy ma za ulohu podla povodu
poziadavky  a podla domeny na ktoru sa klient pyta dat otazku patricnemu
DNS serveru.

Moja otazka znie: aky program pouzit ako DNS proxy?

Ak ma niekto riesenie pre danu konfiguraciu prosim o pomoc.

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.