[linux] GPL was: RedHat 7.0

Pátek Březen 2 01:40:23 CET 2001

On Fri, Mar 02, 2001 at 01:04:03AM +0100, Matus Horvath wrote:
> Ludia, citali ste GPL vobec?
Niekolkokrat.

> You may charge a fee for the physical act of transferring a copy, and
> you may at your option offer warranty protection in exchange for a fee.
Nehovori sa tam, ze nemozes pozadovat viac. Ked ti to niekto kupi za lubovolnu
cenu, tak je to OK. Co spravit musis, je dat prijimatelovi vsetky prava co mas
aj ty, a to ako redistributor robis, pretoze furt ma moznost si to zniekade
inde zohnat [skoro] zadarmo a prava ziska podla GPL automaticky bez ohladu ako
sa k svojej kopii dostane. Tvoja interpretacia by pred sudom neobstala, ibaze
by to redistributor robil komercne a mal monopol na trhu.

Okrem toho v preambule sa hovori:
When we speak of free software, we are referring to freedom, not price.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!