[linux] ReiserFS /etc/fstab - riesenie

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Pátek Březen 2 12:29:37 CET 2001

Ahojte!
	Klasicky fstab subor mi pomohol vyriesit problem s reisefs. Teda:
/dev/sda5	/gis		reiserfs	defaults 0 0
Neviem preco te RedHat 7 dal tie LABEL=/gis namiesto /dev/sda5. Ostatne
particie mam definovane ako LABEL=/... a tie funguju. Len to neviem, kde
su informacie o vazbach medzi particiami a adresarmy ulozene.
	Teda problem sposoboval RH7, pravdepodobne to nema nic spolocne s
ReiseFS.

	Tomas