[linux] velky disk a linux ++

Martin Kala kala na bitmedia.sk
Pátek Březen 2 14:27:01 CET 2001

hmm
a nieje sanca ze si s tym mozem fyzicky poskodit disk ???

-----Original Message-----
From: Peter Surda
To: linux na rak.isternet.sk
Sent: 2.3.2001 13:36
Subject: Re: [linux] velky disk a linux ++

On Fri, Mar 02, 2001 at 12:41:36PM +0100, Martin Kala wrote:
> ale napr cfdisk vypise erorovu hlasku 'Bad signature on parttion
table'
> a pri fsck particie na 8 giga vyhody hafo chyb.
ja by som tipol ze je nekonzistentne nastavnie BIOSu a v partition
table, co
mozes skusit fixnut tak, ze das jadru pri boote parametre ze geometria
je taka
ako je v partition table a nie v BIOSe. Jaxa to konkretne robi vid
patricna
dokumentacia.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.