[linux] 2x3c905TX PCI

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Sobota Březen 3 14:33:42 CET 2001

Ahoj!

	Ja pouzivam presne take iste karty (taktiez na filtrovanie). Na tu
kartu ale pouzivam iny modul: 3c90x - Vortex. Nemal som zatial ziadne
problemy. Vyskusaj ten druhy modul, (v kernely CONFIG_VORTEX).
	Bol by som zvedavy aj ja, co to znamena neighbour table overflow.

	Tomas