[linux] Kupa napalovacky

Ivan Gasparik gasparik na webglobe.sk
Sobota Březen 3 20:05:46 CET 2001

Tych 24/7 vyzera, ako by si chcel pchat napalovacku do nejakeho servera, s
tym by som urcite nesuhlasil. A to z jednoducheho dovodu: kazda IDE
napalovacka bezi cez scsi emulaciu a ta sa moze za istych okolnosti spravat
trocha divne ;-). Aby som bol konkretny, mne sa stalo viackrat (raz, ked som
chcel breaknut palenie a parkrat pri vadnom mediu), ze som nebol schopny
zresetovat napalovacku, pretoze (asi) ignorovala niektore scsi prikazy na
reset. Skratka plna konzola neustale sa chrliacich kernelovych hlasok a
nepomohlo nic ine, iba reboot. Toto sa (vraj) nemoze stat pri skutocnych scsi
napalovackach. Ale ak ta masina nebude moc kriticky nasadena, tak by sem-tam
nejaky vynuteny reboot nemal vadit.
ivan.

Dňa Saturday 03 March 2001 02:39 ste napísali: