[linux] GPL was: RedHat 7.0

Neděle Březen 4 02:48:36 CET 2001

On Sat, Mar 03, 2001 at 10:24:43PM +0100, Matus Horvath wrote:
> Owkej, tak sorry
> Zrejme mate pravdu, minimalne ste presila
> Ja som to cital, a pochopil som to takto
> Zrejme bude chybicka v mojej anglictine
> este raz prepacte
Kua a za co sa ospravedlnujes, ze mas vlastny nazor? :-) Vsak nato je to tato
konfera, aby sme diskutovali a nie ospravedlnovali sa.

A ked nastojis, tak ja ti teda prepacujem a spomeniem si na teba, ked ma
Stallman zazaluje ze som pred 2ma rokmi predal napalene dvojcedecko redhatu na
dobierku za 500 korun.

> Matus
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                   Disc space - The final frontier.