[linux] Frontpage enxtension do Apacha

Marian Adamjak adamjak na bb.army.sk
Úterý Březen 6 06:22:17 CET 2001

Velke dik
MA

-----Original Message-----
From: linux-admin na rak.isternet.sk [mailto:linux-admin na rak.isternet.sk]On
Behalf Of Peter Surda
Sent: Monday, March 05, 2001 5:08 PM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: Re: [linux] Frontpage enxtension do Apacha

On Mon, Mar 05, 2001 at 04:22:53PM +0100, Michal Michalac wrote:
> http://msdn.microsoft.com/workshop/languages/fp/default.asp
no ono sa to sprava divne a treba tam manualne vzdycky nejake somariny
pridavat a treba na to pouzit binarku apaca so predkompiloval microsoft
(!!!!!)

existuje aj druha (lepsia) moznost. Downloadni z M$ ten frontpage 4 pre
linux,
pouzi instalacny skript (ktory je hrozne nagrc) na instalaciu (ale sejvni si
stare configy).

No a potom stiahni z http://home.edo.uni-dortmund.de/~chripo/ modul. Podla
navodu ktory tamtiez najdes patchi zdrojaky apachu a reinstaluj.

Potom sa pohraj este s autentifikaciou a tak ale to uz viacmenej nie je
frontpage-specificke lebo to funguje rovnako ako bez fp (base auth).

Inac bacha: takto sa furt budu pouzivat binarky (fp_adm, fp_count a cojaviem
jake), ktore predkompiloval M$, ale tie uz nemusia bezat ako root :-).

Ja to bezim asi od augusta, mal som nejaky problemy ale ked som si poriadne
precital docy tak to slo. Zakaznik je spokojny, bola to celkova migracia z
NT
4.0 na linux.

Ked robis migraciu, bude mozno treba tunovat manualne nejake somariny. Ked
ides z 0 tak v pohode (len autentifikaciu nastavit).

> 	Michal
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the
word