[linux] RE: Maily cez SSL

Martin Borbely martin-list na acont.sk
Čtvrtek Březen 8 10:07:51 CET 2001

Ahoj,
skonfiguroval som certifikat z nasou registrovanou domenou a nastavil
Outlook na tuto domenu.
Teraz ma neupozornuje na nezhodu Internetovej adresy, ale ze vraj
certifikatu vyprsala platnost alebo este nezacal platit.

vyrobil som ho takto:
cd /usr/local/ssl/certs
/usr/local/ssl/bin/req -new -x509 -nodes -out server.pem -keyout >
server.pem -days 365

Toto naozaj netusim naco je,vyrobi to velmi link s divnym nazvom.
ln -s server.pem `/usr/local/ssl/bin/openssl x509 -noout -hash
<server.pem`.0

No, nevies cim by to mohlo byt, ze je casovo neplatny?

Martin