[linux] Problem so sietou

cELo celo na jaseus.sk
Pátek Březen 9 11:37:26 CET 2001

	Zdravim,

	podla mojej skusenosti s 3Comami tvoj problem spociva
	v nespravnej detekcii prenosoveho media (TP/BNC), preto
	si skus stiahnut (ak nemas) soft na konfiruraciu
	kariet (bezi pod DOSom) a nastav na pevno typ siete.
	Linux s tym ma problemy ale presne ako hovoris vo
	windowsox som s tym problem nemal ani ja...

		s pozdravom,			c3lo