[linux] Backup pomocou Arkeia

Rudo Pavlovič rp na emo.seas.sk
Pátek Březen 9 13:55:44 CET 2001

Hello Ján,

Friday, March 09, 2001, 1:22:24 PM, you wrote:

JB> V konfiguracii Arkeiy ( dufam, ze to sklonujem dobre ) mam nastavene
JB> zariadenie /dev/st0, pri pokuse o interaktivny backup to normalne pyta
JB> vlozit pasku, potom ju pretaca a potom mi vyhlasi "unloading tape " a
JB> vypluje ju. Nic na nu nenahra ( zahlasi backup not OK, 0MB, 1:1 kompresia ).

Toto bude pravdepodobne sposobene tym,ze na danej paske je este
aktivna ochrana zivotnosti archivu. Tym sa mysli to, ze v danom pool-e
este nevyprsal cas na opatovny zapis na danu pasku. Skus sa pozriet v
Tapes Managemente aky je datum a cas v polozke "Retention date:" Ak je
tam nejaky datum do buducnosti, tak ak chces takuto pasku pouzit treba
urobit Recycle tape v Tapes managemente. Recycle zrusi tuto ochranu.
V interaktivnom backupe Ti myslim vypise aku pasku s Tape labelom mas
vlozit.

--
Best regards,
 Rudo                            mailto:rp na emo.seas.sk