[linux] fm801

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Březen 10 20:47:45 CET 2001

--- Milan Musec <milan na apcomputers.sk> wrote:
> zdravim,
>
> mam zvukovku fm801 xtreme theatre. funguje az na dva
> problemi.
>  - neviem ako linuxu povedat aby hral aspon na 4
2 predne mi idu. zadne nie. ze vraj sa to ani neda
rozchodit pod linuxom, aspon tak som videl niekde na
nete pisane.
> vystupy predne a zadne
> repraky
>  - neviem ako rozchodit radio po linuxom
to teda neviem ani ja, vsade na nete bolo pisane, ze
sa ani toto neda, ale vyrobca taji informacie o tejto
karte, takze neviem, kedy sa dockame fungovania radia.

> pouzivam suse70 ale to nie je podstane podarilo sa
> to niekomu rozchodit
> pod linuxom.
> vdaka
>
> milan
obavam sa, ze som vas moc nepotesil, ale ani mna
netesi, ze to takto nefunguje. inac som bol
spokojnejsi s awe32 aj s c-media sb16 kompatibilnou,
tie zvukovky mali daleko lepsiu podporu pod linuxom.
mimochodom, fm801 ma len softwareovu wavetable
syntezu, takze ani po tejto stranke to nie je ziaden
zazrak. odporucal by som ju asi tak windowsackym
hracom, ktory chcu lacny eax (ak vam vobec funguje.
mne vobec, ale jedenmu kamosovi ide okej.)
takze takto neveslo to vyzera.
s pozdravom

jaroslav soltys