[linux] fm801

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Březen 10 21:03:06 CET 2001

--- Peter Gašparovič <peterg na ba.telecom.sk> wrote:
> o aky typ radiokarty ide. Viem rozchodit SF16-FMR2.
je to nejaka vstavana na zvukovke, vyrobcova vlastna.
www.fortemedia.com, niekde pod fm801 by malo byt viac
informacii, ale ja som tam nenasiel nic pouzitelne.
fortemedia je windows-compatible vyrobca, niekde na
stranke mal napisane, ze podporuje iba wokna. je
zazrak, ze vdaka alse funguje aj pod linuxom (teda
aspon predne 2 repraky).
                    jaro soltys