[linux] LILO na 15GB disku

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Březen 10 21:08:48 CET 2001

--- Michal Maga <maga na mailbox.sk> wrote:
> [...]
ake off-topic ? mne to pod mandrakom zamrzalo, a to
mam bios z januara 2001. tak som musel dat linux na
zaciatok disku. a experimentoval som s tym niekolko
dni, ci sa to neda rozbehat. davaj moji kamosi mali
podobny problem a teraz to riesi sposobom:
loadlin vmlinuz root=/dev/hda3 ro
alebo podobne. tamten problem, ze vypise len LI sa mi
staval tiez. ta podpora lba32 je dost chaba, skusal
som v biose prenastavovat vselico, skusal som aj
gruba.
nic. ak to viete nejak riesit a zda sa vam to
off-topic mozete mi poradit na sukromnu adresu mimo
diskusie. dakujem
        jaroslav soltys