[linux] fm801

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pondělí Březen 12 12:37:47 CET 2001

nic sa nebojte, predne repraky idu a keby ludia
vyvinuli patricny tlak na vyrobcu, aby zverejnil
podrobne technicke info, tak by bolo mozne spravit aj
lepsi driver nez je ten alsacky. ale aj tak by ma
zaujimalo, odkial mala alsa dostatok informacii, aby
rozbahali predne dva repraky. len dufam, ze tie
alsacke drivere nebehaju cez sb emulaciu. inac neviem,
ci ta zvukovka nie je nahodou ac97 kompatibilna. ak
hej, mozno by aj to mohlo pomoct, len treba najst na
nete specifikaciu ac 97.          jaro