[linux] (no subject)

Peter Hanusiak hanusiak na sturak.sk
Pondělí Březen 12 15:54:55 CET 2001

> to asi zoznam nebude, pozri (1.5.2):
Je to zoznam len ty si si to spatne zapisal.

> Traceback (innermost last):
>   File "<interactive input>", line 1, in ?
> AttributeError: _queue

Pretoze tam je to v triede instancna premenna preto ta odvolavka self.
kdezto ty si si zadefinoval zoznam a a nanho si chcel aplikovat _queue
co nepozna. :-))

> dlzku zoznamu na 0 testujes:
>
> if len(zoznam) == 0:
> 	print "Prazdny"
No lenze toto maju aj oni tak a je to sakramentsky pomale.
Lebo ako zacne zoznam rast tak oni spomaluju. No preco asi? ;-))

> alebo
>
> if not zoznam:
> 	print "Prazdny"
Toto je spravne, ked som si precital este zopar ukazkovych kodov. tak som to
nasiel. A pomohlo to.

Inac ked si sa uz ozval tak by som chcel vediet, ci je lepsie pouzit python
2.1 ako python 1.5? Myslim tym rychlost?Vsimol som si , ze sa to da asi
kompilovat do .pyc. Len ta aplikacia je tak stavana, ze furt vola subory s
priponou .py. Takze nie tie kompilovane. Je na to nejaky dovod? Ozaj da sa
kompilovat py priamo do exe formy , bud linux alebo win32? Sorry, ze otravujem
ostatnych tu v konfere alebo pozeram si maily z konfery cez web a tam nie je
adresa odosielatela, takze to musim poslat takto.

Dik

				Hanus