[linux] OT: Lucent SoftModem

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Březen 12 20:34:38 CET 2001

zdravim,
kamos ma notebook IBM Thinkpad iSeries s integrovanym modemom Lucent
Technologies SoftModem (Version 3.1.66) a nemoze sa pripojit na net.
Da sa vytocit normalne telefonne cislo, ale ked vytoci ISP, vyhodi mu
NO CARRIER a odpoji ho.
Vydava to uplne ine zvuky ako ked sa pripajam cez externy - skor to
vyzera ako keby sa proste modemy nevedeli "dohodnut" - preto jedine
co ma napada je, ze sa mu nejak vymazalo nastavenie registrov
pre SK telefonne linky (notebook je kupovany v US).
Skusal som ATB0, AT&P0 ale bez uspechu. A bohuzial si nemozem dovolit
otestovat kazde jedno nastavenie registrov, tak by som bol velmi rad
keby mi s tym niekto pomohol (mimo konfery).
To najhorsie na koniec - ma tam WinME, ovladace priamo z toho IBMackeho
cdcka. Asi pred mesiacom mu to este vsetko bez problemov fungovalo, ale
pri windoozoch sme si uz zvykli na taketo prekvapenia...
Nakolko sa tento problem afaik tyka samotneho modemu a nie windoozov,
dufam ze ma nebudu vsetci posielat do windooze konfier.
diky za kazdu radu, link atd.

--

			carcass