[linux] python pyc a py filesy

Martin Užák uzak na ba.telecom.sk
Pondělí Březen 12 21:10:32 CET 2001

Hi,

> Inac ked si sa uz ozval tak by som chcel vediet, ci je lepsie pouzit python
> 2.1 ako python 1.5? Myslim tym rychlost?Vsimol som si , ze sa to da asi
> kompilovat do .pyc. Len ta aplikacia je tak stavana, ze furt vola subory s
> priponou .py. Takze nie tie kompilovane. Je na to nejaky dovod?

vzdy ked su k dispozicii .pyc filesy, tak sa aj pouziju, jedno ci v
zdrojaku uvedies .py alebo .pyc.

dokonca sa cas modifikacie .py file uklada do rovnomenneho .pyc filesu a
ak nesedi, vytvori sa nova verzia .pyc file. no a samozrejme ak v
adresary s .py neexistuje rovnomenny .pyc bude vytvoreny a bude sa
pouzivat. teda .pyc sa poziva vzdy.

>  Ozaj da sa
> kompilovat py priamo do exe formy , bud linux alebo win32?

hej, ale nerob to. hello world programcek mal u mna (dost davno ked som
to skusal) nieco okolo mega a bol sakramentsky pomaly.

	Cheerio,
		Martin.
--
   __   _