[linux] fetchmail a imaps

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Březen 13 11:20:48 CET 2001

zdravim
neporadite mi niekto, ako na fetchmail a ssl?
na serveri mam konto pristupne iba cez ssl (pop3 alebo imap). S
netscape-om si postu v pohode stiahnem, ale rad by som to robil cez
fetchmail (aby som mal posut lokalne). Asi vsak ten fetchmail neviem
nastavit.
kompilacia:

configure --with-ssl
make
make install

moj fetchmailrc vyzera takto:

poll server proto imap
	user server_login with pass server_pass is lokalny_user here

v fetchmailrc neviem, kam mam napisat "ssl", nikde to nechce zobrat.
Tak som skusil:
fetchmail --ssl fetchmailrc
vypisal mi iba parametre z prikazoveho riadku (ssl tam nebolo).
ide o fetchmail-5.7.0
skuste mi poradit, ako na to ssl. Stahovanie cez obycajnu pop3 alebo imap
ide normalne.
este cosi - sme za firewallom. Nebude to problem? Asi nie, lebo vsetko
spojenie ide normalne (nie je to proxy)

Dakujem.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.