[linux] mrznutie iksov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Březen 13 22:17:56 CET 2001

Zdravicko,

 mam problem s mrznutim iksov ked robim nieco trosku narocnejsie na
grafiku. Napriklad pri polhodinovej praci s gimpom mi cely pocitac
spolahlivo zamrzne. Prejavuje sa to tak, ze sa zobrazia take vertikalne
roznofarebne pasiky po obrazovke a s pocitacom sa neda pohnut.

Section "Screen"
    Identifier "screen1"
    Device      "Trident 3DImage975 (generic)"
    Monitor     "NEC Technologies|NEC MultiSync 4D"
    DefaultColorDepth 24
    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "1024x768" "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

Section "ServerLayout"
    Identifier "layout1"
    Screen     "screen1"
    InputDevice "Mouse1" "CorePointer"

    InputDevice "Keyboard1" "CoreKeyboard"
EndSection

Z tohto by ste mohli pochopit moju konfiguraciu, vsetko vyzera byt
spravne nastavene. Distribucia mandrake 7.2, kernel 2.4.1ac4 (a vsetky
od 2.4.0 to roibli, tie predtym neviem).

Je to vylucne problem iksov a grafickej karty, totiz, ked napriklad
pustim ten gimp cez siet tak, aby zobrazoval na inu masinu, tak nie je
problem, mozem robit kolko chcem. Rovnako sa to enstava len pri gimpe,
ale napriklad aj pri pozerani filmov a tak, proste ked nejako viacej
robim s grafikou.

Ak bude treba nejake info na riesenie este, napiste sukromny mejl
please.

 Dikes,

   Juraj.