[linux] Re:_[linux]_PS/2__a_netsroll+

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Březen 14 11:33:06 CET 2001

ta mys nefunguje pod iksami alebo pod konzolou? mne
ide vsade, v ixoch je ako imps2 (myslim) a na konzole
neviem. mozem neskor poslat konfiguracne subory, ked
sa dostanem k mojmu kompu. tak koncom tyzdna (prosim
zaujemcov, aby nehltili konferu ziadostami o moj
XF86Config-4. dakujem)
          jaro soltys