[linux] fm801

Čtvrtek Březen 15 02:09:15 CET 2001

Dňa 10. Mar 2001 o 12:03, jaroslav soltys napísal(a):

> je to nejaka vstavana na zvukovke, vyrobcova vlastna.
> www.fortemedia.com, niekde pod fm801 by malo byt viac
> informacii, ale ja som tam nenasiel nic pouzitelne.
> fortemedia je windows-compatible vyrobca, niekde na
> stranke mal napisane, ze podporuje iba wokna.

na starsej verizi stranok bolo napisane, ze ta zvukovka, resp. cip chodi aj pod
linuxom..

> zazrak, ze vdaka alse funguje aj pod linuxom (teda
> aspon predne 2 repraky).

ziaden zazrak.. po zabrowseni na stranku www.alsa-project.org je v sekcii
Contributors niekde pri konci uvedene, ze niekto s mail adresou @fortemedia.com
poskytol dva kusy zvukovych kariet s cipom fm801. od zaciatku som sa domnieval,
ze je to niekto z tej firmy ktora tie cipy vyraba. tento mail mi ale objasnil
obzor ako to s tym cipom je..... je to zazrak...

> nic sa nebojte, predne repraky idu a keby ludia
> vyvinuli patricny tlak na vyrobcu, aby zverejnil
> podrobne technicke info, tak by bolo mozne spravit aj
> lepsi driver nez je ten alsacky. ale aj tak by ma
> zaujimalo, odkial mala alsa dostatok informacii, aby
> rozbahali predne dva repraky. len dufam, ze tie
> alsacke drivere nebehaju cez sb emulaciu. inac neviem,
?????? to bolo zrejme myslene ako zart..

co sa tyka prednych a zadnych reproduktorov, tak do verzie 0.5.4 (neviem celkom
presne) chodili vsetky styri. potom to prestalo chodit a je to tak stale..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk