[linux] fm801

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Březen 15 21:06:15 CET 2001

zdravim,

--- Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:
> [...]
> pouzitelne.
> na
>
> na starsej verizi stranok bolo napisane, ze ta
> zvukovka, resp. cip chodi aj pod
> linuxom..

> ziaden zazrak.. po zabrowseni na stranku
> www.alsa-project.org je v sekcii
> Contributors niekde pri konci uvedene, ze niekto s
> mail adresou @fortemedia.com
> poskytol dva kusy zvukovych kariet s cipom fm801. od
> zaciatku som sa domnieval,
> ze je to niekto z tej firmy ktora tie cipy vyraba.
> tento mail mi ale objasnil
> obzor ako to s tym cipom je..... je to zazrak...

idu vam azda zadne dva repraky pod linuxom ? a radio ?

> aj
> aby
> neviem,
>                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ?????? to bolo zrejme myslene ako zart..

mne ta karta podporuje nejake io=220 irq=5 dma=1 pod
dosom. to som myslel tou sb emulaciou. ale niekde som
cital, ze tieto nove karty uz nepouzivaju dma (teda s
vynimkou emulacie) a ze vyuzivaju vyhody pci zbernice.
neviem, co je na tom pravdy, ale dma je obmedzene
myslim na 8 Mhz 8 bitovy prenos. takze pci zbernica,
ktora ma 33 Mhz je trocha lepsia. takze nieco na tom
moze byt. takisto som cital, ze full duplex mod ide
iba v pci mode a nie v sb emulacii. bohuzial si ale
nepamatam presne, kde som tieto veci cital. mozno to
bolo na ich firemnej stranke. ak som tu napisal bludy,
tak sa ospravedlnujem, ale pracujem iba s
informaciami, ktore mam.

+------------------------+------------------------------------------------+
> + Tibor "FuturE" Pittich | Email       :
> Tibor.Pittich na phuture.sk
> http://c0re.phuture.sk/future
>    NIC-HDL: FUTU1-RIPE     PGPkey      : finger
> future na c0re.phuture.sk
> +-------------------------> píšte mi v ISO-8859-2
>

> ATTACHMENT part 2 application/pgp-signature

jaro soltys