[linux] Problemy s netscape

gasparovic na posam.sk gasparovic na posam.sk
Pátek Březen 16 10:34:48 CET 2001

-> > -> nevie niekto ako rieset tento problem:
-> > ->
-> > -> Xlib: connection to ":0.0" refused bu server
-> > -> Xlib: Client is not authorized to connect to Server
-> > -> Error: Can't open display :0.0
-> >
-> > nedostatok informacii
->
-> myslim, ze informacie su dostatocne, jedna sa o klasicky problem
-> xhost +localhost a ficis

>jasne a kazdy user prihlaseny na masine si hocico spusti na lokalnej
masine,
>najlepsie nieco co sa pripoji na Xserver a bude odchytavat hesla.

Stiahol som si Netscape, naistaloval a po spusteni binarky sa zobrazil ten
error.
Robil som to pod rootom.

Robil som to pod rootom.

Peter <gasparovic na posam.sk>