[linux] Problemy s netscape

Pátek Březen 16 15:39:16 CET 2001

-> -> Stiahol som si Netscape, naistaloval a po spusteni binarky sa zobrazil
-> -> ten error. Robil som to pod rootom.
->
-> ->bol si v Xoch prihlaseny ako root?

-> Ano. Je to chyba?

no, vo vseobecnosti sa to neodporuca. Ak sa prihlasis do Xov, programy v
nich spustene budu mat nastavenu premennu DISPLAY a v domacom adresari
pouzivatela budes mat subor .Xauthority. program - X klient, sa pripoji na
DISPLAY a autorizuje sa tym suborom, ak si mu nepovolil pristup programom
xhost. to sa vsak z bezpecnostnych dovodov neodporuca. Alebo, mozes skusit

xhost +root na localhost

v kazdom pripade nechapem problem, ak sa prihlasis ako root a z xtermu
nainstalujes netscape a ono nefacha, daco je blbe...

nemal si to spustene zo screenu?
 The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.