[linux] mpg123 a alsa a fm801

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Březen 17 11:56:15 CET 2001

zdravim,
v poslednej dobe si vsimam, ze mi nejako moc cyklia,
vrrrzgaju a inac pazvukuju mp3. ako keby ich mpg123
nestihal dekodovat alebo ako keby data chodili pomaly
na kartu. to sa mi deje, odkedy som upgradoval kompa.
predtym mi na pentiu 100 isli mp3 v pohode (mal som 2
zvukovky, jednu audioexcel sb16 compatibilnu, potom aj
awe32 (original) a islo to cez oss a bolo to v pohode.
pokial som ozaj to pentium nevytazil na max napr.
dvoma kompilaciami naraz, tak to nerobilo.) teraz mam
via62c686a na doske a mediaforte quad extreme 256r (s
radiom,ktore zatial pod linuxom nejde) a praska a
pazvukuje to skoro v kuse, staci aby som pustil nieco,
co sa dlhsie loaduje alebo jednu kompilaciu. je to
alsou ? lebo mpg123 mam takisto nastaveny ako predtym
a mam aj vykonnejsi komp. (idem studovat zdrojaky
alsy, uvidime.)
na zaver este smutny dodatok, ze pod Wokenou to ide
okej.

   jaro soltys

p.s.: pan Jaroslav Kysela z ALSy mi napisal, kde je
dokumentacia ku kartam, takze zaujemci o problematiku
fm801:
ftp://ftp.alsa-project.org/pub/manuals/forte_media/
najdete tam nejake doc, ale ako spojazdnit radio som z
toho nevycital.