[linux] java ktora ??

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Úterý Březen 20 12:35:28 CET 2001

On Mon, 19 Mar 2001, Milan Madzia wrote:

> Mal som najmenej problemov so Javou zo Sunu .(1.3)
> Tiez som mal problem s IBM JDK 1.3 pri vacsej zatazi. (Dost som bol
> sklamany lebo 1.1.8 od IBM bola vcelku slusna).
> Vyber je ale podmieneny tym co chces vlastne robit.
> mino

Ja som stihol uz j2sdk 1.3.0-RC1 (btw. teraz neviem je tam aj
	nejaka verzia FCS ale neviem vo co go a nemal
	som cas moc to skumat..., viete aky je rozdiel ?)

No a malo by to ist na skolsky intranetovy system pre jsp
    (apache + resin) takze vacsia zataz je predpokladana
    (hlavne bavenie sa databazami a tak) no a druhy pripad
    nieco podobne ale na skolsky server pre studentov -
    zamerania velmo neurcite mozno nieco ako pokusy + diplomovky
    a tak proste skoslky server...)

				Sam