[linux] OT: lotus app server a user.id

Peter Osicka osicka na pobox.sk
Středa Březen 21 11:11:43 CET 2001

Zdravim.

Prosim o pomoc so ziskani user.id z lotus domino servera.
Pokusim sa popisat problem:
Nainstalova som domino server 5.0.6 pre linux a podla manualu
som ho nakonfiguroval (http://server:8081) a vytvoril uzivatela.

Potom som server spustil a prihlasil sa na adrese
server/names.nsf kde som mal podla manualu na linku "People"
najst user.id uzivatela ktoreho som vytvoril. Applet
ktory by mal zobrazit userov vsak nic nezobrazuje, umozni mi
sice pridat dalsieho usera ale opat ho nezobrazi.

Prosim vas ako mozem ziskat user.id, trebars aj inym sposobom
aby som sa mohol zo stanice z Lotus Designera prihlasit k tomuto
serveru?

Dakujem za akukolvek odpoved.

Peter.

P. S. V. P. U.