[linux] Was: Backup

Čtvrtek Březen 22 13:19:12 CET 2001

On Thu, Mar 22, 2001 at 12:23:09PM +0200, Martin Kavec wrote:

> 	Moja otazocka je. Na Solarise mi manual radi nezalohovat /proc a /dev.
V linuxe /proc urcite nie, to je virtualny system ktoreho obsah obhospodaruje
jadro.

Co sa tyka /dev: ked mas devfs tak je to zbytocne z rovnakeho dovodu ako
/proc. Ked nemas, tak by som to backupol aj ked zrejme treba davat trocha
pozor pri restore-e.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.