[linux] raid1: out of memory

Čtvrtek Březen 22 14:31:20 CET 2001

On Thu, Mar 22, 2001 at 01:59:33PM +0100, jarry na gmx.net wrote:
> 2.2.18, pokial viem posledne 2.2.x stabilne. Dat 2.4.x
> na server to si zatial netrufam...
Sory moja chyba. Nie "od", ale "do", t.j. 2.2.18 tu chybu este ma.

> raid-2.2.18-B0, nic novsie tam nie je...
Ha, je tam uz raid-2.2.19-A0. Ale na hlavnom servri aj tak pouzivame este
stary 2.2.16 a tam to nerobi.

> Inak v suvislosti s swap/raid ma napadlo toto:
> Povedzme, ze pamat sa naozaj zaplnila, a bolo treba nieco
> odswapovat. Lenze raid1 subsystem na zapisanie potreboval
> tiez nejaku tu pamat, ktora prave chybala, takze sa nic
> odswapovat nemohlo. Skratka taketo akesi zacyklenie, nebolo
> by to teoreticky (a najma prakticky) mozne?
Je a dokonca je to uvedene v HOWTO ako dovod preco sa to robit nema. Avsak je
tam asi od polky minuleho roka dodatok ze aktualne verzie to nerobia a
swap-on-raid je "bezpecny".

> BTW, ako je to vlastne s narocnostou raid1 co sa tyka
> pamate? "top" neukaze nic...
Hmm neviem. Cache-ka pre raid sa uvadza do raidtab, ale kolko zeru tie jadrove
procesy naviem.

> Jarry
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.