[linux] (no subject)

Jozef Kosoru jozef.kosoru na pobox.sk
Čtvrtek Březen 22 19:18:57 CET 2001

Hi!

Nainstaloval som Mandrake 7.2 a mam problem so slovenskou
klavesnicou pod X Windows System. Pri instalaii bola sice
moznost vybrat  slovensku klavesnicu, ale Mandrake pouzil
xmodmap na definiciu 'sk' klavesnice, takze je slovenska
klavesnica stale zapnuta (nebola dokonca moznost vybrat
si medzi 'sk_qwerty'/'sk_qwertz') a neda sa prepinat do 'us'.
Bez prepinania medzi sk/us sa samozrejme so systemom
pracovat neda (to nehovorim o programovani). Takze sa amici
opat vyznamenali. Ked som zmenil XF86Config, aby pouzil
'xkbmap' na toto:

(pouzivam XFree 3.x)
Section "Keyboard"
   Protocol    "Standard"
   AutoRepeat  500 5
   LeftAlt         Meta
   RightAlt        Meta
   ScrollLock      Compose
   RightCtl        Control
   XkbKeycodes     "xfree86"
   XkbTypes        "default"
   XkbCompat       "default"
   XkbSymbols      "us(pc105)"
   XkbGeometry     "pc"
   XkbRules        "xfree86"
   XkbModel        "pc105"
   XkbKeymap       "xfree86(us_sk_qwerty)"
EndSection

tak to vsetko fungovalo vratane prepinania medzi
klavesnicami, ale znefunkcnili sa klavesi 'Alt' a
'NumLock'. No a to nie je bohvie co. Neviem to nijako
vyriesit a pritom horeuvedene nastavenie fugovalo na
vsetkych RedHatoch. Vie niekto ako na to?

Dik...
JK

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/