[linux] Zmazane rpm

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Březen 23 09:58:43 CET 2001

Napísané dňa 22.03.2001 18:55:58 +0100, (autor: Miroslav Oravec):
> Tak som si dnes. ja blb, nechtene zmazal rpm-ko.
> Ako ho tam dostat naspat?

Malo by pomoct samotne rpm. Pokial si si nezmazal aj rpm databazu, tak
neprides dokonca ani o zavislosti. Staci ked si na inom stroji vyextrahujes
z prislusneho balika rpm-*.i386.rpm subor /bin/rpm (mal by stacit len tento
jeden subor), prenesies ho na postihnuty stroj a tam spravis
/cesta/k/vyextrahovanemu/rpm -i rpm-*.i386.rpm a je to. Ak si si vymazal aj
rpm databazu, musis predtym spravit rpm --initdb.

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |