[linux] gnome zaciatocnik..

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Pátek Březen 23 10:40:35 CET 2001

po dlhom case konzolenia som si nainstaloval
len tak pre zabavkanie gnome..
mam take stupido otazky:

mamm myslim gnome, prostredie enlightment

1. kde nastavim aby sa mi nespustal automaticky gnome
   (prepacte ak pouzivam nespravne nazvy)
   viem ze sa to spusta cez startx
2. preco su tie ikony tak nehorazne velke?
   nedaju sa nejako zmensit, mam rozlisenie 1024x768
   na vysku sa zmesti mozno 6 ikoniek.
3. da sa nastavit aj vyska tej listy, co sa roluje naspodu
   (taskbar)
4. dost cudne sa mi po tom klika myskou, najprv musim
   na objekt kliknut a potom az pouzit dvojklik
   pomerne to zdrzuje, da sa to nejako napravit?

ako opustim gnome tak, aby som sa vratil do konzoly
a zaroven ukoncil vsetky procesy s nim suvisiace,
zatial to robim tak, ze to proste pokillujem
ale dost to vtedy blika a brani sa to :)))