[linux] Win emulatory

Neděle Březen 25 15:24:43 CEST 2001

On Fri, Mar 23, 2001 at 12:33:13PM +0100, Skoda Stefan wrote:
> nazdar,
caf

> zaujima ma ako na tom stoji podpora win programov pod linux
rozne.

> viem o wine a win4lin,
este bochs ci plex86 ci jaxa to vola a vmware.

> ale win 4 lin potrebuje instalovat windoze (ak som to dobre pochopil)
hej.

> a o wine neviem na akej je urovni (myslim ze este furt je vo vyvoji)?
je.

> Takze ako to vyzera ?
no ja pouzivam wine na hry a ide mi pod tym starcraft, broodwar, diablo,
hellfire, fallout, sin, moorhuhn a este iste daco len tie nehram.

Napr. starcraft mi na tom siel hned jak vysiel dakedy v maji '98. Rychlostne
rozdiely nebadam (ten starcraft som vtedy skusal na P166/32MB RAM a slo v
pohode).

Len sa s tym treba dlho hrat.

Potom som skusal aj vmware. na word a exploder ok ale ten rychlostny rozdiel
oproti wine-u je hrozny.

> Existuje daco na ten sposob, podla moznosti bez Win instalacie.
No tak potom jedine wine ale aj tomu je dobre ked dodas nejake DLL-ka, ale tie
sa vacsinou daju downloadnut zadarmo z dakade z inetu, je na to aj HOWTO ze
jaxa to ma robit.

> Stevo
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.