[linux] genius mouse

carcass carcass na gmx.net
Úterý Březen 27 00:35:54 CEST 2001

Pupala Ronald(pupala na sse-za.sk)@Mon, Mar 26, 2001 at 11:52:03PM +0200:
> Ahoj !

> Imwheel sa vola balik a program, ktory umoznuje rozchodit aj koliesko na
> mysi.

teraz to uz ale netreba (nastastie - boli v tom kazdu chvilu nejake
bugy) - ak ma netscroll+ na PS/2, tak pre konzolu staci spustat pri
boote gpm -t imps2
a pre iXy mat v XF86Config

Section "InputDevice"
  Identifier  "Mouse1"
  Driver      "mouse"
  Option "Protocol"    "IMPS/2"
  Option "Device"      "/dev/mouse"
  Option "Buttons"      "5"
  Option "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

to je ale pre netscroll+ pre PS/2 (neviem ci je vobec netscroll+ aj pre
seriovy port...)
a /dev/mouse je link na /dev/psaux samozrejme
takto nastavena mys funguje "cela" - lave, prave tlacitko, posun
kolieska hore, dole a dokonca aj stlacenie kolieska (button3).

--

			carcass