[linux] Routovacie tabulky II.

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Úterý Březen 27 08:28:02 CEST 2001

> Tak sme si tu povedali, ktory linux je lepsi a ine pikosky,
> ale nikto stale nevysvetlil, kde ma linux ulozene tie routovacie tabulky.
Ale ano, ale ty slabo citas. ...
v /etc/rc.d/init.d/network sa pri starte upnu vsetky interfaces ktore maju
flag ONBOOT nastaveny ...
takze vi /etc/rc.d/init.d/network

v podstate sa spusta script ifup pre kazde rozhranie takze
vi /etc/sysconfig/network-scripts/ifup
(ja viem ze je to linka ... ale to je jedno)

dalej sa pusta ifup-routes takze
vi /etc/sysconfig/network-scripts/ifup-routes

a ked si pozries tieto tri scripty tak snad pochopis ako to funguje ...

> A preco prikaz route add nie je trvaly, ale len do rebootu?
lebo prikaz route add je na modifikovanie routovacej tabulky a nie
modifikovanie startup scritpov redhatu ...

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */