[linux] Vyriesene: konfiguracia CVS

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Úterý Březen 27 14:16:45 CEST 2001

Marcel Telka wrote:
> Mas spravne vytvoreny subor /home/stevo/cvsroot/CVSROOT/passwd?
> cvs-ko z inetd by si asi mal spustat pod rootom (pretoze po autentifikacii
> robi setuid) a este aj s parametrom -f (viz.
> http://cvshome.org/docs/manual/cvs_2.html#SEC30).

Problem bol ciastocne medzi stolickou a klavesnicou: nepozorne som si
precital dokumentaciu a tak som namiesto CVSROOT/passwd mal passwd,v a
ten cvs za konfigurak nepovazuje.

Aj tak vsak nerozumiem, preco mi to bez passwd nechcelo fungovat. V
dokumentacii sa pise, ze ak nie je CVSROOT/passwd, tak sa moze pouzit
systemova autentifikacia. Skusil som sa pohrat aj s parametrom
SystemAuth v CVSROOT/config, ale bolo mi to prd platne. Skrachoval som
teda na tom, ze to bez passwd nechcelo ist.

Vdaka za pomoc - uz mi to funguje

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha