[linux] genius mouse

carcass carcass na gmx.net
Úterý Březen 27 22:38:35 CEST 2001

Matus fantomas Uhlar(uhlar na fantomas.sk)@Tue, Mar 27, 2001 at 02:19:04PM +0200:
> -> teraz to uz ale netreba (nastastie - boli v tom kazdu chvilu nejake
> -> bugy) - ak ma netscroll+ na PS/2, tak pre konzolu staci spustat pri
> -> boote gpm -t imps2
> -> a pre iXy mat v XF86Config
> ->
> -> Section "InputDevice"
> ->   Identifier  "Mouse1"
> ->   Driver      "mouse"
> ->   Option "Protocol"    "IMPS/2"
> ->   Option "Device"      "/dev/mouse"
> ->   Option "Buttons"      "5"
> ->   Option "ZAxisMapping" "4 5"
> -> EndSection
> ->
> [...]

Na konzole mozem oznacovat text + paste, nakolko ale nemam ziadne
programy pre konzolu ktore by podporovali to koliesko, nemam to ako
vyskusat. Ale ked tie ostatne tlacitka na konzole funguju a mys neblbne
tak by to malo fungovat.
V iXoch koliesko funguje, len mam este nejake stare KDE a to koliesko
vyuzijem jedine v Quake3Arena na prepinanie zbrani ;)

--

			carcass