[linux] Bridge

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Středa Březen 28 09:43:53 CEST 2001

> OPAKOVAC (REPEATER) - pouziva sa na zosilnovanie signalu, ak ma siet LAN
> uzly vzdialene nad 500m (fyzicka vrstva).
>
> MOST (BRIDGE) - toto zariadenie pracuje na linkovej vrstve, na rozdiel od
> opakovaca pakety
> spracovava a vyhodnocuje, nerozlisuje protokoly.
>
> SMEROVAC (ROUTER) - dokaze dorucovat pakety na zaklade smerovacieho
> algoritmu (sietova vrstva).
>
> Peter Gasparovic
parada :-)

ked ste us zacali , tak mi vysvetlite rozdiel medzi
hubom, swtched hubom, switchom
mozete to zaradit aj do postupnosti s (bridge) a routerom.

Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611